Libero Sport d.o.o. je firma osnovana daleke 1980 godine i danas posluje kao ponosni uvoznik i ekskluzivni zastupnik Piaggio Grupe u Bosni i Hercegovini. Piaggio je vodeći europski proizvođač dvokotača sa značajnom ulogom na svjetskom tržištu.
Naše sjedište, kao i showroom od 500 kvadratnih metara, se nalazi u Tuzli u ulici Bečarevac bb.
„Piaggio Group“ čine nekoliko snažnih moto marki: Piaggio, Vespa, Gilera, Aprilia, Derbi i Moto Guzzi.
Ono što karakteriše naš pristup u predstavljanju Piaggio Grupe u BiH je odnos prema korisnicima u smislu raznih poboljšanja usluge i servisa, a sa time u vezi su i brzi odgovori na zahtjeve i potrebe vozača naših modela u ovlašćenim servisima.
Direktor tvrtke kao i ostali djelatnici imaju bogato dugogodišnje iskustvo u poslovima motociklistike automehanike, elektronike i dijagnostike.
“LIBERO SPORT d.o.o. svojim profinjenim kupcima uvijek nastoji pružiti ono najbolje i u proljece 2010 godine potpisujemo ugovor o distribuciji za Bosnu I Hercegovinu sa talijanskim proizvodjacem motocikala MV Agusta, a 2018. je svečano potpisan ugovor sa italijanskim proizvodjacem motocikala Ducati, o distribuciji za teritoriju Bosne i Hercegovine.
„Uvijek sam imao želju upotpuniti ponudu da naši klijenti svu potrebnu uslugu za svoja motocikl vozila mogu dobiti na jednom mjestu i odmah. Godinama sam osluškivao njihove potrebe i pokušao izaći im u susret, kako su one rasle tako se i nama nametala potreba za proširenjem i modernizacijom naših prostora i sve stručnijim usavršavanjem naših djelatnika.“ riječi su direktora Libero sport.
Sa tradicijom dugom gotovo 90 godina, Ducati zauzima posebno mjesto u motociklističkom svijetu, jer ova prestižna marka predstavlja sinonim za vrhunskog proizvođača.
Kroz dugi niz godina stručnog usavršavanja stvorili smo brz, povoljan i kvalitetan servis za sva vozila Piaggio grupacije, Ducati i MV Agusta motocikala.
O Vespi i njenoj tradiciji, brendu i savsenstvu pisano je mnogo, izdvojit cemo ovu zanimljivost.
U travnju 1946., u rimskom Golf Clubu, prvi put je javnosti predstavljeno ovo novo, funkcionalno i inovativno prijevozno sredstvo. Grb je reljefno otisnut s novim logotipom koji je zamijenio onaj prethodni na vozilima Piaggio. Vespa je odmah požnjela uspjeh kako u medijima tako i u javnosti, izazivajući iznenađenje, ali i nevjericu. Prvi primjerci su se prodavali putem male mreže prodavača, a cijene su bile od 55.000 lira za osnovni model do 66.000 lira za deluxe model.