Proizveden u numeriranom izdanju, kako je navedeno na pločici na gornjem trokutu vilice, V7 III Racer ne samo da je najsportskiji model u cijelom asortimanu, već je to i model s najviše prestižnih dijelova koji još jednom predstavljaju Moto Guzzijeve sposobnosti da izrađuje prave custom modele. Tu su brojne tehničke i estetske razlike koje ga razdvajaju od prethodnog modela i od ostalih V7 III modela. Što se tiče estetike, V7 III Racer predstavlja novo grafičko rješenje za spremnik goriva od kroma i sa satenskom završnom obradom gdje jasno prikazan crveni orao. Ova karakteristika podsjeća na boju "Rosso Corsa" koja je odabrana za boju okvira i stražnje vilice: strogi podsjetnik na prvu V7 Sport seriju iz 1971. pod nadimkom "crveni okvir".
Sportska priroda modela V7 III Racer naglašena je poluupravljačem i svojim prekrasnim reljefnim sjedalom. Sukladno tradiciji, model Racer ima sportski izgled motocikla sa sjedalom za jednu osobu, no u stvarnosti, ova nova verzija ima mogućnost vožnje za dvije osobe. Zapravo, ima oslonce za stopala suvozača i, kao i ranije, poklopac sjedala koji se jednostavno može otkloniti.
Jedna od najprepoznatljivijih karakteristika ovog "tvorničkog posebnog izdanja" koji vrijedi spomenuti je velikodušna uporaba crnog eloksiranog aluminija. Ova ručna obrada, koja zahtijeva izvanredne vještine obrtnika, karakterizira nove bočne oplate i štitnike leptirastih tijela, gdje je nova prednja registarska pločica sačinjena od brušenog aluminija.
Najvažnija tehnička inovacija sastoji se od para Öhlins amortiizera na kojima se može izvršiti prilagodba tvrdoće opruge, te povrata i kompresije, elementi koji osiguravaju bolje performanse u sportskoj vožnji na cesti.